8 lip 2015

Finally the wait is over :D (+ KONKURS)

Hej!

Pisze tego posta już od Piątku (dziś jest środa ) i nie mogę go napisać. W szkole już wszystko skończone została tylko wystawa fotograficzna moich prac z ostatnich dwóch lat. 

To tak jak wspomniałam już dawno nareszcie przyleciała do mnie Julia :D :D :D, jak na razie wrażeń było naprawdę dużo od chodzenia po moim mieście i robieniu zdjęć po wypad do miejscowości której nazwa dosłownie się tłumaczy jako "Wanna" oraz wycieczki do safari parku. Dopiero teraz  (wtorek w nocy) mam chwile aby napisać posta xD. Jutro mamy identycznie zapełniony dzień dla tego pisze tego posta teraz bo inaczej nigdy się go nie doczekacie haha.

Zdjęcia w tym poście są praktycznie jak 99% zdjęć tutaj by Julia. 










A tutaj podczas spaceru i robienia zdjęć poprosiłam mojego kuzyna aby nam kilka zrobił i wyszły całkiem fajnie :D.







A poniżej jest super zdjęcie które udało mi się Julli zrobić - tak mi się podobało że ubłagałam Julię aby też mi pozwoliła wstawić.


Konkurs

A tak na sam koniec mam dla was konkurs fotograficzny który organizuję z Anią, Merry i Kiką. Po burzliwych dyskusjach stwierdziłyśmy że najlepszym tematem będzie  "Magia Kolorów". Zasady są dość proste i standardowe xD:
- Publicznie zaobserwować nasze blogi a w komentarzu oraz mailu napisać pod jaką nazwą obserwujecie
- Zaobserwować instagramy merry i ani 
- Polajkować strone na facebooku Kiki  i Mery  oraz moją  stronę fotograficzną
- Wysłać maksymalnie 2 zdjęcia wykonane przez SIEBIE pod addres  konkursfotograficzny@onet.com.pl               
- Na swój blog dodać baner naszego konkursu i podlinkować go do TEGO posta        



Razem z dziewczynami wybierzemy pierwsze 3 miejsca.
Nagrodą za pierwsze miejsce będzie post promujący na moim blogu, blogu Mery oraz blogu Ani
Za 2 miejsce zaś Kika zrobi projekt bloga oraz napisze o tobie w poście.
Uczestnik który zajmie 3 miejsce zostanie dodany do "Czytane" na blogu przez nas wszystkie.
Wszystkie 3 miejsca dostaną też od nas obserwacje.

Temat na pracę jest dość otwarty - ja głównie będę zwracać uwagę na to jak pracochłonne to zdjęcie mogło być i im bardziej surrealistyczne i szalone tym lepiej. Po prostu bawcie się aparatem, światłem, gimpem/photoscapem, makijażem  (jeśli robocie zdjęcia komuś).

23 komentarze:

  1. Safari Park jest super. Niedawno byłam w West Midland Safari Park i strasznie podobało mi się karmienie żyraf :)
    Fajne doświadczenie :)
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ładne to zdjęcie, fajnie, ze udało Ci sie ja ubłagać, żeby tu wstawić ;) miło tak spędzać całe dnie z koleżanka, a jak dużo ciekawych rzeczy jeszcze... Idealne wakacje ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne! :D W konkursie postaram się wziąć udział, tylko zrobię jakieś ciekawe zdjęcia.

    Pozdrawiam♥
    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! :*
    Ile Julka ma wzrostu? :D Myślałam, tak patrząc na inne zdjęcia z poprzednich postów, że ty będziesz wyższa a tu proszę (No chyba, że Julia miała jakieś wyższe buty) :D
    Już biorę udział w konkursie na blogu Kiki :)

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia! Świetnie, że macie tak dużo wrażeń!
    Obie ślicznie wyglądacie! Julia, chyba jesteś bardzo wysoka hihihii!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam cudownych wakacji spędzonych razem :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :*
    Może wezmę udział w konkursie :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, jak fajnie, że się spotkałyście:*

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slodko razem wygladacie! czytam bloga julii, wiedzialam, ze jedzie do uk, ale nie mialam pojecia, ze do ciebie haha! jaka niespodzianka :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;D
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. od zawsze jestem fanką Twojej urody jesteś śliczna i nie mogę się napatrzeć :D
    zapraszam do mnie :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są genialne kochane ♥
    ciekawy konkurs :3 hahhah :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny design! Co do tego napisu na dole to także mnie denerwują osoby ,,obs/obs''.

    mój blog; KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :o

    http://madaa-blog.blogspot.com/ dawniej (bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i super pomysł na konkurs :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite zdjęcia!
    Te ostanie... <3
    Powodzenia w konkursie! Ja nie biorę udziału, bo aparat mi się zepsuł.

    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajnie, że wam się udało spotkać i macie tyle wrażeń :D zdjęcia wyszły i tobie i Julii pięknie, naprawdę :) pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i ładne zdjęcia :)

    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia śliczne !
    + Biorę udział w konkursie c:
    Obserwuję jako Liv Paris
    a tutaj post : http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/2015/07/zdjecia-konkursowe.html

    OdpowiedzUsuń

Skoro wpadłeś to zostaw po sobie ślad zostaw swój link I chętnie wpadnę do ciebie. Nie pisz komentarzu typu "Fajny blog! Obserwujemy?" Jeśli podoba ci się mój blog to obserwuj a ja wpadnę i się odwdzięczę.